2010. július 21., szerda

Rossz hírek :-(

Sziasztok!!!
Sajnálattal kell közölnöm, hogy lehet nem tudok nektek történetet írni.
Tudom, hogy nagyon rossz amikor valaki megígér valamit és nem teljesíti azt, ráadásul ezután még kifogásokat is talál. De sajnos ezt kell tennem, hogy tudjátok miért is vagyok ekkora barjban.
Eddig úgy volt, hogy abbahagyom a kézit, amit eddig versenyszerűen űztem, de a volt edzőm megkeresett és egyből 2 csapatban is fogok járni, ami rengeteg utazással jár. így az egyetem mellett nem lesz időm írni, pedig már az angyalosat és az új életet is elkezdtem írni. de azért próbálkozom.
szeptemberben jelenkezem a fejleményekkel, de remélem megoldani az írás kellemes "problémáját"
puszi mini

u.i.: nagyon sajnálom és köszönöm a sok kommentárt



5 megjegyzés:

  1. Semmi gond.:)
    Sok sikert a továbbiakban.

    VálaszTörlés
  2. Szió!

    Tudom mi még nem ismerjük egymást. Csak most találtam rá a blogodra:) de nagyon tetszik és el kell, hogy mondjam, hogy kár lenne abbahagynod az írást. Persze a magánélet sokkal fontosabb, és a legjobbakat kívánom neked a továbbaikban:) Másképp nem, de remélem olvasóként köreinkben üdvözölhetlek!:)
    Üdv:
    diana
    http://vegtelenvalasztas.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Semmi baj , azért hogy elérhesd az álmaidat néha valamit fel kell hagyni illetve vagy szüneteltetni de egyszer ehhez is vissza tudsz térni..Sok sikert kívánok neked élményt minden szépet és jót nha meg persze csodákat!:)
    Melinda

    VálaszTörlés
  4. jójójójójó..de írjál már még bazd+

    VálaszTörlés
  5. Szia! Meglepi nálam, nézz be!
    :)

    VálaszTörlés