2010. július 1., csütörtök

Történet ötletek

Köszönöm a szép szavakat mindenkitől, és nagyon örülök, hogy ennyire tetszett nektek a történet.
És hát sokan(sőt szinte mindenki) írtátok, hogy szeretnétek még tőlem olvasni.
Ezúton ragadnám meg az alkalmat, hogy szavazásra bocsátsam a jövőt :-)
Az alábbi történet ötletek merültek fel bennem folytatás gyanán amik egytől egyik egyéni történetek, és a ti dolgotok csak annyi hogy szavazzatok melyiket olvasnátok szívesen.
1. Álomország
Egy kómába esett lány története. A főhősnő továbbra is az emberek között él, de senki sem látja.
Míg egy napon össze nem találkozik egy hozzá hasonlóval. A lány legnagyobb álma a végzős bál. vajon sikerül neki részt venni a bálon?
2. Csillagfény az árnyékban
Egy vidéki, csendes lány az internet segítségével hirtelen sztár lesz. Azonban evvel nem csak az élete változik meg gyökeresen, hanem a személyisége is. Azonban egy borzalmas este után, teljesen új életet kezd. új név, új élet. de vajon visszatalál a régi önmagához?
3. Angyali szerelem
Az embereknek őrangyalok vigyáznak, akik legnagyobb ellenségei a halál angyalai. A két ellenkező faj küzd egymás ellen az emberek életérét. de mi van akkor ha egymásba szeret a két oldal egy egy híres angyala? Kitart-e a szerelmük, vagy a büntetés mindent elfelejtett?

Szavazzatok kedvetek szerint és ha akartok indokolhatjátok is, hogy te miért ezt olvasnád szívesen.
Az ötleteket légyszíves ne lopjátok el,(nem mintha ezt feltételezném rólatok, de az ördög sohasem alszik) mert ha időm engedi, akár többet is megírok. 

puszi mini

u.i.:remélem mindenki megnézni az Eclipset, és véleményt ír róla

19 megjegyzés:

  1. Nekem az első és a második tetszik a legjobban...:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia(: nekem is az első és a második tetszik(:de a harmadik se rossz:D

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nekem a harmadik tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  4. Szia
    nekem a 3. tetszik a legjobban:D

    VálaszTörlés
  5. Szia,
    Az elsőt kicsit üresnek érzem, kevés benne a karakter és a lehetőség. Tudom, hogy te ezt is nagyszerűen megtudod írni, de nekem ez valahogy nem jön be.
    A második nagyon tetszik, sok benne a lehetőség.
    A harmadik jó ötlet, de a tiltott szerelem történetét sokszor olvashattuk. Szerintem többször is mint kéne.

    Úgyhogy én a másodikra szavazok.

    Bocsi, hogy sokat piszkáltalak az elején, hogy nincs megformázva a történet. Én is elkezdtem írni egy Twilight funfictiont, csak Reneé szemszögéből és gyakran meggyűlik a bajom a formázással.

    Nati

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok drága olvasóim!
    köszönöm az eddigi 5 kommentárt, ahogy kiderült számomra elég szoros a verseny.
    Nati neked külön köszönöm, hogy megfogalmaztad a kételyeid, és bőven kifejtetted a véleményed. A formázásról pedig annyit, hogy semmi probléma, sok sikert hozzá!!!
    és persze szeretném olvasni is ha lehet:)
    címe:?
    puszi mindenkinek és kommenteljetek, mert csak ebből tanul az író:)

    VálaszTörlés
  7. Szia Mini!

    Nekem a 3. tetszik a legjobban!

    Amúgy sajnálom hogy befejezted a Nessie Storyt, nagyon jó volt:(

    Viktoria Keat

    VálaszTörlés
  8. Szia nagyon tetszik az oldalad és a történeted is..nagyon szupi. Mit szólnál egy link cseréhez? ha benne lennél írj egy e-mailt nekem, mert nem akarom a beleegyezésed nélkül hírdetni az oldim puszika.
    e-mail: szozsa914@gmail.com
    Üdv.: Zsani alias Szozsa914

    VálaszTörlés
  9. szia,
    nekem a 3. tetszik a legjobban mert szerintem tök izgi lenne.:)sok sikert az íráshoz.:D már alig várom,hogy elkezdj 1 újat(remélhetőleg a 3.-at!!!:D)!:)
    puszi,Bella

    VálaszTörlés
  10. Nekem is a harmadik tetszik a legjobban de a többi is jó. Tetszenek a történeteid úgyhogy biztos ez is szuper lesz

    VálaszTörlés
  11. Szia,
    az oldalam linkje:
    http://www.natistorys.blogspot.com/

    Nati

    VálaszTörlés
  12. Szia!!
    Nekem az első illetve második ötlet is tetszik az első azért mert nem szokványos kíváncsi vagyok hogy ezt hogyan tudnád megoldani Illetve a második azért mert az új élet új veszélyeket kételyeket kudarcot illetve sok jót is hozhat ám a kettétört lelkű lányt ki vagy mi rázza újból vissza..
    Melinda

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Nekem a harmadik tetszik. Olvastam egy ilyen angyalos történetet,aminek se eleje se vége. A pokoli báléjszakákban. Szívesen olvasnám a Te változatodat. Am mikor kezded el? :)))))

    VálaszTörlés
  14. szijaaaaa(L)
    nekem nagon bejött a 3. szerintem az a cserőőő (LLLLLLLL)

    VálaszTörlés
  15. 3..............................................
    a harmadik....
    három
    három
    három
    na jó abbba hagyom :DD::DD:D::D:D:D:D:
    sziasztoooooooooooooooooooooooooooooooooooooook

    VálaszTörlés
  16. 1.
    3.
    nekem is nagyon tetszik/tetszett a történeted... =) nagyon jó vagy. mindig kiváncsian várom a következőket. puszi:Bell

    VálaszTörlés
  17. szia nekem a harmadik és a második tetszett h miért? 3.: mert ez olyan tiltott szerelem és ezek a történetek valahogy mindig is közel állnak hozzám ! 2.: ez olyan esemény dús és szeretem az ilyen töriket =) BY: BECKY

    VálaszTörlés