2010. június 16., szerda

41. fejezet

Aro kezei már a bűnös vámpír fején voltak. A következő pillanatban letépi a fejét, ha nem lépünk közbe.
-Állj! –kiáltottam kétségbeesetten.
- Micsoda váratlan meglepetés! Üdvözöllek titeket újra itt, ifjú barátaim! Miben segíthet nektek a Volturi? Ne haragudjatok, de van egy kis dolgom, azután beszélhetünk.
-Épp evvel kapcsolatban jöttünk. –mondta Edward
Ez a mondat Aro meglepődését váltotta ki, így levette kezeit a vámpírról, aki felénk se tudott nézni Félix hatalmas ereje miatt.
-A bűnössel kapcsolatban jöttetek? Ismeritek? –kérdezte Marcus rosszalló hangon
-Nem tudjuk. A látomásomban nem láttam tisztán a vámpírt. Épp ezért jöttünk ide, hogy lássuk ki ő. –válaszolt Alice minden mellébeszélés nélkül.
-Aro kíméld meg az életét, amíg nem tudjuk meg, hogy ismerjük-e őt, kérlek.
-Óh, drága Bella! Mindig akkora szíved volt. Akkor nézzétek meg, hogy ismeritek-e.
Mikor kimondta Aro anya nevét, Félix elengedte a vámpír fejét, így ő szabadon hátranézhetett, hogy lássa megmentőit.
A következő pillanatban döbbent csend ült a családra. A földön térdelő idegent mindenki ismerte, és mindenki halottnak hitte. Ez a tény pedig, az egész családot megviselte. Leginkább engem. Ugyanis a vámpír nem más volt, mint Chris. Az én Chrissem, akit már 90 éve elveszítettem. Ott térdelt a földön alig 15 lépéssel előttem, és kíváncsi tekintettel bámult minket. Úgy tűnt nem ismer fel. Sem engem, sem a családom többi tagját.
-Nos? –kérdezett minket Aro.
Egy nagy levegővétel után válaszoltam.
-Igen, ismerjük. –felelte
-Úgy érzem az idegen erős érzelmeket váltott ki a családból. A legerősebbet mindenképpen Nessie és Bella érzi. –szólt közbe Marcus.
-Tényleg? –fordult felé Aro kíváncsian. Odasétált Marcushoz, és gyengéden rárakta tenyerét annak előre kinyújtott kezére.
Döbbenet futott át az arcán.
-Sajnálat és szerelem. –mondta ki a két szót szinte undorodva, és anya felé fordult magyarázatért.
Eljött az igazság pillanata. Chris hitetlenkedve nézett ránk.
-Miattam halt meg a nővére. –mondta anya keserű hangon. Chris erre a mondatra felugrott és rátámadt anyára. Apa azonban látta előre szándékát, így időben közbelépett, és lefogta Christ.
-Amint látom ő még nem tudott erről. –szólt Aro, mit sem törődve apa és Emmett kezei között vergődő Chrissel.
-Tudom, hogy bűnös, de kérlek engedd el velünk. –mondta Carlisle, míg én értetlenül és döbbenten néztem Chris szemeibe. A szeretetnek még egy apró szikráját sem láttam az arcában. Az ettől érzett fájdalom miatt üvölteni tudtam volna. De nem tudtam. Már nem szeret. Teljesen kitörölt az emlékezetéből, és nem érez irántam semmit. Úgy éreztem magam mintha beleestem volna egy mély, sötét kútba és csak zuhannék, zuhannék az alja felé, de tudom, hogy leérve se esne semmi bajom. Pedig most annyira összezúzódhatnék. Bárcsak vége lenne az egésznek, és meghalnék.
-Elengedem veletek, de csak hálából, amiért 90 éve megmentetek minket. De tanítsátok meg neki a szabályokat. És evvel a kiegyenlítettük a számlát.
-Köszönjük. Megfogja tanulni a szabályokat. –mondta Carlisle, majd intett, hogy távozzunk. Közben Jasper hatalmas nyugalmat árasztott, így Chris is kellőképp megnyugodott.
-Ég veletek, drága barátaim! –köszönt el Aro tőlünk.
-Ég veletek! –válaszoltunk mi is.
A lehető leggyorsabb sebességgel hagytuk el a Volturi székhelyét és vissza se néztünk. Amint biztonságban éreztük magunkat, mindenki Chris felé fordult.
-Kik maguk? Miért mentetek meg? Miért ölték meg Breet?
-Nem emlékszel ránk? Nem emlékszel rám? –helyesbítettem és mélyen Chris szemébe néztem.
-Miért nem válaszolnak a kérdéseimre? –szólalt meg dühösen.
-Hé, hé nyugi Chris. Nem akarunk bántani! Még azelőttről ismerünk, hogy vámpírrá változtál. De hogy is változtál át? És miért vagy ilyen halvány? –kérdezte Emmett.
-Egy nő változtatott át, aki meghalt pár nappal azután, és adott egy könyvet, hogy hogyan éljek. És hagyott egy levelet is, de azt mondta nem olvashatom el. Csak a címzett.
-Ki a címzett? –kérdezte Rosalie.
-Nessie Cullen. Ezt a lányt keresem már 90 éve.
-Azt hiszem, jobb ha magukra hagyjuk őket. –mondta apa, majd karon fogta anyát, és a többiekkel együtt elsétáltak.
-Én vagyok. Hát nem ismersz meg? –kérdeztem fájdalmas hangon.
-Nem, de ez a dal azóta a fejembe van amióta megláttalak. Mondta és elkezdett énekelni. A hangja gyönyörű volt, és az első hangok után felismertem, hogy mi is a dal.

"Mesél a szél, játszva száll.
Az én hazám, az ősi táj.
Az alkony ha csókol és fényjáték kél,
hol vársz olyan távol van még.
A hazaút hosszú, sok akadály vár rám.
A távolság hív, hiányod fáj.
Mint árnyék követném, a lépted nyomát.
Ha hozzád elérnék, nem szállnék tovább.
Száguld a musztáng az álmok után,
és nincs már mi feltart, hisz az út végén vársz.
Hisz tudom jól hogy vársz, a szívem hozzád talál,
ha leszáll majd az alkony a fény rám talál.
Mint árnyék követném a lépted nyomát,
ha hozzám elérnél nem szállnál tovább.
Hisz vár rám az alkony és egy pont biztos már,
hazavár engem mindig, mindig e táj"

Az első sor után vele énekeltem mélyen a szemébe nézve, és közben potyogtak a könnyeim. Mikor véget ért a dal, a dalunk megszólaltam.
-A Szilaj volt az első film amit együtt néztünk meg. Ez a dal abból való. Megállapodtunk, hogy ez lesz a közös dalunk. Minden nap legalább egyszer elénekeltük. Mindketten imádtuk ezt a számot. Úgy sétáltunk Hiloban, hogy közben ezt a dalt énekeltük.
-Tényleg? Akkor te vagy a hiányzó ember az emlékeimből. Miután átváltoztam nem emlékeztem az életem azon részére amit állítólag Hiloban töltöttem el. Visszamenni, pedig nem mehettem, mert nem akartam bántani az embereket.
-Azt hittem meghaltál. Annyira sajnálom, hogy nem kerestelek. De minden percben azóta is csak te jártál a fejemben, csak rád gondoltam.
-Olyan rossz, hogy nem emlékszem rád. Nem emlékszem a veled eltöltött közös pillanatokra.
-Ebben segíthetek, ha akarod. Van egy képességem, amivel emlékeket tudok megmutatni.
-Tényleg? És tudnád rajtam is használni? –kérdezte Chris. Láttam rajta, hogy bár nem tudja még teljesen, hogy ki vagyok, feltétel nélkül hisz és bízik bennem.
-Persze. Ideadnád a kezed? –mondtam boldogan.
Majd miután összekulcsoltuk ujjainkat, én újra egésznek éreztem magam. Szívemet újra élőnek, és egésznek éreztem.
-Hogy működik? –sietett Chris.
-Így. –mondtam, majd a következő pillanatban elöntötte tudatát a közös emlékeink képsorai. A pizzázások, túrák, mozizások, beszélgetések, marhulások a többiekkel. Az édes csókjaink. Még nem is végeztem, amikor megéreztem puha ajkait a számon. Bár sokkal hidegebb voltak az enyémeknél, mégis melegséggel töltöttek el. Hirtelen kinyitottam a szemeim, és átadtam magam az érzésnek. Csókunk nem volt vad és erős. Inkább csak lassú és szerelemmel teljes.
-Annyira hiányoztál. –mondtam amikor elváltunk egymástól.
-Te is nekem. Olyan sötét volt az eddigi 90 év nélküled. Kerestelek, de feladtam pár hónap kudarc után. Annyira sajnálom! Bár tudtam volna, hogy téged kereslek. Nem nyugodtam volna addig, amíg rád nem találok.
-Csitt! Már itt vagyok, és soha többé nem foglak elhagyni. Annyira szeretlek!
-Én is téged Renesmee Cullen. –mondta majd ajkai újra birtokba vették az enyémeket.

5 nappal később
-2 dolgot teljes bizonyossággal kijelenthetek, az egyik hogy Christ a megfertőződött Zafrina változtatta át.
-Igen, segítséget akart tőlünk kérni, és mi nem voltunk otthon. Christ pedig ott találta. Amikor rájött, hogy Chris azaz ember aki velem volt az első látogatásakor inkább átváltoztatta, hogy nekem ne keljen elválnom tőle. De miért nem hasonlít Chris az átlagos vámpírokhoz?
-Ez a másik dolog amit megállapítottam. És el is mondom, ha nem vágsz közbe. –mondta Carlisle mosolyogva.
-Bocsánat.
-Szóval. A megfertőzött Zafrina átváltoztatta Christ. Ez azzal járt, hogy a fertőzés bekerült Chris szervezetébe. Emiatt Chris nem tudott 100%-osan átváltozni. Ez avval járt, hogy a bőre kevésbé áthatolhatatlan mint a miénk. És ezért nem csillog annyira a napfényben. A másik pedig, hogy bár nem tudott róla, de az ösztönei is kevésbé voltak gyilkosak. Ezért járt olyan kevés áldozattal az átváltozásának első pár éve. Sokkal gyengébbek az ösztönei.
-Tehát könnyebben lesz vegetáriánus.
-Nagy valószínűséggel igen.
-Ez szuper, és akkor mutatkozhat velem napközben?
-Ezt még ki kell tesztelnünk. De igen, valószínűleg.
-Köszönöm Carlisle. Annyira hálás vagyok neked.
-Nem kell hálálkodnod. Lehet egy kérdésem?
-Persze Carlisle. Kérdezz csak nyugodtan.
-Ugye nem baj, hogy elköltöztünk New Yorkból? –kérdezte mosolyogva.
-Dehogyis. Máris imádom ezt a kis várost. Mindenkinek tökéletesen megfelel, hiszen az év háromnegyedében esik az eső, és rengeteg barátot szerezhetünk Chrissel.
-Akkor jó.
-De mivel most ilyen jó idő van, akár el is mehetnétek sétálni. –mondta Esme ahogy odalépett hozzánk, és adott egy puszit Carlislenak.
-Én is gondoltam már rá. De először kikapcsolódom egy kicsit. Csak azután szakítanám el a többiektől. –mondtam mosolyogva.
Amint ránéztem életem értelmére mennyei boldogság futott át rajtam. Rájöttem, hogy az öröklét minden percét megoszthatom azokkal az emberekkel akiket mindennél jobban szeretek. A családommal és a szerelmemmel. Ahogy végignéztem rajtuk tudtam, hogy révbe értem. Hisz van egy gyönyörű és egy bolondos nagynénim, Rosalie és Alice. Mellettük van a nagy mackó Emmett, és Jasper aki mellett sohasem lehet az ember szomorú. És persze Edward és Bella, a szüleim akik szerelmének gyümölcse vagyok. Azután ott vannak a nagyszüleim, Carlisle és Esme, akik megteremtették és összefogják ezt a boldog családot. És nem utolsó sorban ott van szerelmem Chris, akivel tudom, hogy az életem elkövetkező évszázadaiban boldog leszek. Akit szeretek, és aki viszont szeret.
Odasétáltam és boldogan ültem bele Chris ölébe, aki megpuszilta a hajam, majd odahajolt a fülemhez.
-Szeretlek.
-Én is szeretlek. Nem sétálunk?
-De menjünk. –mondta majd felsegített.
-Hova mentek? –kérdezte anya.
-Csak romantikáznak a fiatalok. –mondta mosolyogva Alice.
-Ne csináljatok semmi rosszat. Ha visszaértek megkapjátok tőlem a szexuális felvilágosítást, ha már apád ilyen hanyag. –szólalt meg Emmett is viccesen.
-Hahaha. –mondtam.
-Nyugi, csak jusson az eszükbe. –válaszolt vissza apa.
-Szerintem menjetek, amíg teljesen ki nem lesztek cikizve. –mondta Rosalie.
-Csak nyugodtan, boldog vagyok, még ha az örökkévalóságig is piszkálnak majd evvel. –mondtam.
-Én is eltűröm, csak Nessievel legyek.
Megcsókoltam, majd kéz a kézben kisétáltunk az ajtón. Egyenesen a gyönyörű naplementébe.
-Szerelmem mondhatok valamit. –fordult felém Chris.
-Persze, bármit elmondhatsz.
-A SZERETET OLYAN MINT A SZÉL. BÁR LÁTHATATLAN, MÉGIS ÉRZED HOGY OTT VAN. –mondta majd megcsókolt
Én pedig tudtam. Akármi is történik, Chris mindig is szeretni fog akárcsak én őt, és ez így volt akkor is amikor az élet elválasztott minket egymástól.


Vége

15 megjegyzés:

  1. na neeee !!!!!!! ez egyszerüen hihetetlenül jó befejezés..:D nagyon teccett ez az egész történet..:D köszi h elolvashattukk:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Ez máris a vég??minden fanfic mos ér véget...mit fogok én olvasni?? :P nagyon teccett...jó a befejezés és remélem még fogsz írni mást is mert megvan hozzá a tehetséged

    VálaszTörlés
  3. Szia!!

    Ugye nem...
    Befejezted ezt a regényt?
    Mond azt hogy nem , nem teheted ezt!!!
    De isteni volt minden fejezet grat..
    Üdv:Szasza

    VálaszTörlés
  4. Szia,
    Nagyon jó volt,élveztem minden egyes fejezetet. Köszönöm,hogy megosztottad velem is. Remélem,hogy írsz még jó pár történetet. Sok sikert és ihletet hozzá.:D Puszi,Bella

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Tényleg jó befejezés volt. De remélem hogy fogsz majd még írni. :))
    Minden jót!
    üdv

    VálaszTörlés
  6. jajj, hát az nagyon édes, aranyos feji lett! :D Nagyon édesek együtt! :) Ügyes vagy! :D Tetszett a megoldás, ahogy Christ csak félvámpírrá változtattad! Kíváncsian várom a következő történeteket, ugye azokat is felrakod majd? :D
    puszi, A.J.!

    VálaszTörlés
  7. Szia!!
    Ohh nagyon szép csodás lett ez a befejezés:):)
    Nessi is megtalálta az örök boldogságot és mindenki más is:):)
    Gyönyörű méltó befejezés:):)Emmett poénjai pedig nagyon tetszettek végre minden puzzle darab a helyére került:)
    Criss félvámpír ahogy Nessi is félvér:):)
    A dalt pedig felismertem nekem is az egyik kedvencem a Szilaj:):)
    Remélem hogy folytasd az írást és további csodás szüleményeket kaphatunk Tőled!!
    Melinda

    VálaszTörlés
  8. HÁT EZ EGYSZERŰEN CSODÁS BEFEJEZÉS TUDOD ÉN AZ ÖSSZES FEJLIDEET VÉGIGOLVASTAM DE A BEFEJEZŐ LETT A LEGJOBB!!!TUDOD SZERINTEM FENOMENÁLISAN JÓL TUDSZ ÍRNI!BY:"AZ ÖRÖK RAJONGÓD" BECKY

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűűűűű!

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm a kommentárokat, kritikákat és az összes percet a drága időtökből, amit a történetem elolvasásával töltöttetek!!!
    Nagyon meghatódtam a sok kedves szótól, és Szívből örülök, hogy méltó befejezést tudtam nektek írni!!!
    Szilaj, nekem is egyik kedvencem, és sohase tudom, úgy végignézni, hogy ne bőgjem el magam rajta. a dal pedig imádom!
    A nyáron, ha lesz rá kellő időm, akkor írok otthon egy újabb történetet, ami már teljesen a saját képzelőerőm szüleménye lesz, és annál is várom majd a kritikát.
    de addig is pihenek kicsit az írással, vagy ahogy a költő mondá"letészem a lantot"
    de remélem ősszel ismét jelentkezem és hasonló sikert fogok elérni mint ezután.

    u.i.: ja és persze köszönöm, hogy szurkoltatok az érettségin! mindenből sikerült elérnem az áhított jegyet(magyar,töri:4, angol,matek:3)

    millió puszi és Kellemes Nyarat minden kedves olvasómnak!!!!

    mini

    VálaszTörlés
  11. szia!
    nagyon szép lett ez az utolsó rész!!!
    olyan jól megfogalmaztad, és a történet is, hogy így ér véget... nagyon tetszik!!!! :D
    várom a következő történetet a "lantodból" :D

    VálaszTörlés
  12. Szia!Nagyon jó befejezés lett és várom a kövi történetet,én biztos elolvasom:Gratula az érettségihez.Nekem is a szilaj a kedvencem és én is mindig sírok rajta.Na ennyit akartam.Légy jó!Üdv:Kriszti

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Látom,hogy a te oldalad nagyon szuper,híres,meg miegymás:)
    Szeretnék tőled tehát egy szívességet:
    Barátom,Hujder Adrienn nemrég alapított a facebookon egy klubot,mely egy könyvével kapcsolatos.Megkért rá,hogy keressek fel menő oldalakat,és kérjem meg a blog tulajdonosát,hogy híresztelje a klubot.Ha elküldök neked egy képet a klub linkjével együtt,és kitennéd,nagyon sokan megköszönnék:)
    Válaszodat emailben várom:)
    Köszönöm:)

    VálaszTörlés
  14. Szia Rosen!
    szíves örömest kirakom a linket, ha elküldöd.
    bár öszintén szólva nem tudom, hogy ki is kerül-e mert elég hanyag vagyok ilyen téren:)
    köszönöm a szép szavakat az oldallal kapcsolatban remélem rászolgáltam.
    ja és bocsi, h nem e-mailben válaszoltam

    VálaszTörlés
  15. Nekem jobban tetszett volna ha Jacobbal jön össze már te is Jacobot szivatod mint Meyer ez hihetetlen

    VálaszTörlés