2010. április 27., kedd

31.fejezet

-Szóval kiscsaj áruld el, hogy mi folyik itt. –kezdte Emmett a repülőn.
-Ezt hogy érted? Hogy-hogy mi folyik itt? –kérdeztem tetetett értetlenséggel.
-Tudod, te azt nagyon jól. Valamit eltitkoltál evvel az utazással kapcsolatban. Erősen próbáltál nem gondolni rá, nehogy apád megtudja, de Emmett bácsikádat nem csaphatod be ilyen könnyen. –mondta mosolyogva, mégis komolyan.
-Na jó rendben. Igazad van. Alice látomásáról van szó. Azt, hogy az esőerdőbe megyek, betegen látta.
-Ugye ezt nem mondod komolyan? Hisz azt is látta, hogy Jane lefekszik Aroval. Ami azért meg kell hagyni elég nagy tévedés. A látomásainak nagy része teljesen badarság. És te, ezért rángattál el minket Volterrából?
-Lehet, hogy badarság, de akkor is ezt az egyetlen esélyünk. Az egyetlen esélye anyunak és Alicenek. Meg kellett próbálnom! –mondtam neki esdeklő hangon.
-Rendben. De tudod, hogyha ez kiderül óriási bajban leszel. Hazudni a Volturinak nem a legbiztonságosabb döntés.
-Tudom, de meg kellett tennem. Velem vagy?
-Persze. Ha sikerül valamit tennünk, istenné avatnak minket. Főleg a két fiú.
-Na, igen. Most pedig ha nem baj alszom egyet.
-Csak nyugodtan.
A repülőgép ereszkedésére ébredtem fel. Megérkeztünk Brazíliavárosba. –közölte Emmett
-Tök jó, hogy máris idáig elértünk.
-Igen, de még vár ránk egy repülőút ne felejtsd el.
-Mikor indul a gépünk? –kérdeztem álmosan.
-A leszállás után szinte azonnal. Nagy szerencsénk van, hogy pont elcsípjük a Manausba tartó késői járatot. Máskülönben csak holnap reggel tudnánk továbbmenni.
-Értem. –mondtam.
Másfél óra múlva már a Brazíliaváros-Manaus járaton ültünk Emmettel. Amint közeledtünk a cél felé egyre idegesebb lettem. És az is igencsak zavart, hogy tétlenül kell egy helyben ülnöm. Bár az Atlanti-óceán felett majdnem 8 órát aludtam még így is rettentő hosszú volt, egy napra ennyi repülőút.
-Nem hívod fel a kis ember szerelmed? Szerintem vonulj el a mosdóba és ott könnyítsél magadon, meg rajta. Ha érted, hogy mire gondolok! –mondta kaján vigyorral arcán Emmett, amikor már megunta azt nézni, hogy milyen tehetetlen vagyok.
-Emmett! Te mekkora barom vagy!
-Örülök, hogy csak most jöttél rá. De tényleg miért nem hívod fel Christ?
-Majd később.
-Hát te tudod.
-Pontosan.
-Most, pedig inkább gondolkodom, minthogy téged hallgassalak a továbbiakban.
-Azt hittem jó társaság vagyok.
-Az is vagy, csak már nagyon elegem van ebből a sok repülésből. -közöltem durcás hangon.
-Hát, ha ez megnyugtat engem is eléggé kifárasztott már.
-El tudom képzelni mennyire. -mondtam majd becsuktam a szemem és gondolkodni kezdtem erről az egészről amibe belecsöppentem. Arról, hogy boldogan kísértem el legjobb barátnőmet Bostonba, ahol megküzdöttem egy vámpírral, aki megharapott. Ezzel egy a vámpírokra halálos vírust juttatva a szervezetembe. Amiből én kigyógyultam a szerencsével határos módon, de anyámat és egyik nagynénémet megfertőztem. Ezután elmentünk a Volturihoz, hogy segítséget kérjünk tőlük, de csak további fertőzötteket találtunk. Majd Alice megmutatott nekem egy látomás, amiben elmegyek az esőerdőbe, hogy megkeressem a vírus forrását. Én, pedig most a nagybácsikámmal itt ülök egy repülőn, közeledve az esőerdőhöz, hogy beteljesítsem a látomást. Az utóbbi hetek gyengén kifejezve is mozgalmasak voltak számomra. Sajnos azonban a rengeteg rossz miatt ami történt velem és családommal az elmúlt hetekben.
Nem tudom mikor, de elaludtam.
Az utóbbi időben az alvásigényem minimálisra csökkent, de ma sikerült igazán kialudnom magam. A lenyugvó nap utolsó sugaraira ébredtem.
-Jó reggelt!
-Inkább estét!
-Mennyi az idő? –kérdeztem a szemeim dörzsölgetve.
-Még 2 óra és ott is vagyunk.
Azután elővettem egy kötelező olvasmányt és elkezdtem olvasni. Ajánlom mindenkinek, hogy Kafka Átváltozás c. művét ne evés közben olvassátok, mert a rosszullét garantált.
Miután végigolvastam a könyvet épp megkezdtük a leszállást Manausba. Szerencsénkre ekkor már teljes sötétség borította a várost.
-Reggel induljunk vagy ma este? –kérdezte Emmett felém fordulva suttogva.
-Szerintem ma este. Eléggé kipihentem magam, és jobb szeretném, ha ezt a pár sötét órát már az utazással töltenénk. Nem tudhatjuk holnap milyen idő lesz, és még így is hosszú út vár ránk.
-Sajnos a holnapi nap még biztosan az utazással fog telni. Hova is kell pontosan mennünk?
-Az Amazonas-medence belsejébe. Valahova a Japurá és az Amazonas találkozásához.
-A végeláthatatlan és érintetlen dzsungelbe, ami hatalmas terület.
-Igen. –nyugtáztam letörve.
-De legalább a vadászattal nem lesz gondunk. –mondta Emmett mosolyogva. –Hé, csajszi ne legyél már így letörve. Tuti, hogy megtaláljuk.
-És azután mit csinálunk? –tettem fel a kérdést, mert tudtam, hogy ez nem igazán beszéltük még meg.
-Hát, útközben kitaláljuk. Nyugi megmentjük őket!
-Igazad legyen. –mondtam neki erőltetett mosollyal az arcomon.
-Most, pedig gyere! Minél hamarabb elintézzük a dolgot, annál hamarabb láthatod a te kis cuki pasidat! –mondta Emmett vigyorogva.
-Hehehe! Oltári vicces vagy. –válaszoltam miközben bepattantam a dzsipbe, amit előre kibéreltünk.
-Tudom. Tényleg nem mondtad még neki, hogy kicsit gyúrnia kellene? Tudod, ha a mi családunkhoz akar tartozni, nem ártana egy kevés izmot magára szednie. –közölte Emmett amint beindította a járművet.
-Azért mert nem úgy néz ki mint te, még izmos. És nekem tökéletesen megfelel.
-Nessie, nem kell olyan izmosnak lennie, mint én. Hiszen ő egy ember.
-Óh, tényleg ez teljesen kiment a fejemből. Akkor másképp fogalmazom meg a dolgot. Chrisnek nem kell úgy kinéznie mint egy jól megtermett grizzlymedvének, mert köszönöm szépen olyat már ismerek, és nem igazán tetszik. –mondtam komolyan nézve.
-Ez nagyon fájt. Nessie, most összetörted érzékeny lelkivilágomat.
-Azt hiszem túléled, te édes nagy mackó. –mondtam neki és elkezdtem nevetni.
Emmett rámnézett, majd nyugtázta magában, hogy legalább olyan lökött vagyok mint a szüleim, és ő is elkezdett nevetni.
-Jó látni, hogy jobb kedved van.
-Lehetne, rossz kedvem melletted? –kérdeztem költöien.
Az út első részében Manaus ismeretlen szagokkal teli éjszakáját figyeltem. Ez a város egy az esőerdő közepén helyezkedik el, ami vegyipari és fakitermelés központjából fontos város volt Brazíliában. Amint kiértünk a lakott övezetből, elrejtettük a kocsit és futva mentünk tovább. Egy-egy túra hátizsákot hoztunk csak magunkkal így a futás elég kényelmes volt. Bár csak az én tempóban tudtunk haladni, így is gyorsabban szeltük az erdőt, mintha kocsival lennénk a nehéz terepen. Mivel elég jó állóképességgel rendelkezem a futás csak 2 óránként kellett megszakítani egy alig félórás pihenőért. Hatalmas távot tettünk meg mire a Nap első fényei elértek minket az erdő mélyén.
-Emmett nem pihenhetnénk most egy kicsivel többet? –kérdeztem amint megálltunk.
Persze egy emberhez képest nagyon jó kondicíóban vagyok, de egy vámpírhoz képest igen lassú voltam. Most, pedig az ember részem a végkimerülés határán járt.
-Hát persze. Még a végén valami bajod esik, ha ennyire megerölteted magad.
-Köszönöm. Igérem gyorsan regenerálódok. Csak leülök és kifújom magam.
-Oké.
Leültem egy a környezethez képest száraznak mondható kidőlt fatörzsre és fújtam párat. Szerencsére neki tudtam dönteni a hátam a mellette lévő fa törzsének, így kényelmesen elhelyezkedtem a pihenéshez. Nem sok időt, max. 1 órát akartam pihenni. Amikor fáradtan lecsuktam a szemem, hogy ellazulásként hallgassam az esőerdő impulzusokkal teli világát, azonnal elaludtam. Hirtelen ébredtem fel. Jobban mondva felriadtam. Nagyon rossz érzés kerített hatalmába. A rémület hulláma, szökőárként csapott át a fejem felett és mélyen berántott maga alá. Az egyik szerettem halálos veszélyben van. Éreztem. Tudtam. És azt is tudtam, hogy nem tudok neki segíteni. Ez, pedig fájdalommal töltötte be a szivem.
-Emmett? Emmett? Hol vagy? –kérdeztem körbenézve.
-Itt vagyok, Nessie. Nyugi, nem hagytalak egyedül. –szólalt meg Emmett a fejem felett ülve egy faágról.
-Jól vagy? –kérdeztem automatikusan.
-Persze. Csak unatkozom. Kipihented magad?
-Igen, de beszélnünk kell Rosaliekkal.
-Miért történt valami?
-Nagyon rossz érzésem van Emmett. Valami szörnyűség történt, érzem. Kérlek hívjuk fel őket.
-Rendben, de nem hiszem, hogy sikerülni fog. Az esőerdő közepén vagyunk. Teljesen elzárva a civilizációtól.
-Kérlek!
-Jó, jó megpróbálom, csak ne néz rám ilyen kiskutya szemekkel.
Elővette a táskájából a telefont, és bekapcsolta. Próbálta hívni a Volterrában lévő családunkat, de persze nem volt térerő.
-Ha kiérünk egy tisztásra megpróbálom újra. Oké?
-Oké. Köszönöm.
-Nem, tesz semmit, ha ettől megnyugodsz. Kipihented magad?
-Sokkal jobban vagyok. Mennyit aludtam?
-2órát 13 percet és 47 másodpercet.
Meglepetten néztem rá.
-Unatkoztam.
Leugrott az ágról, és minden zaj nélkül ért előttem földet.
-Na gyere kiscsaj! –mondta majd felhúzott a farönkről.
Az elkövetkező 2,5 órában megállás nélkül futottam, olyan gyorsan amilyen gyorsan csak tudtam. A rossz érzés még mindig szorongatta a szivemet, de mivel nem tudtam ellene semmit sem tenni, inkább futottam és közben magamba fogadtam az esőerdő gyönyörű és titokzatos világát.

6 megjegyzés:

  1. Bocsánat kicsit rövid lett, kicsit késett, de MEGÉRKEZETT! XD
    tényleg bocsánat minden olvasómtól, de először beteg voltam, utána pedig tesóm volt itthon 1 hétig Londonból(és hát egy kicsit lefoglalt:-)
    puszi mini

    u.i.:nem tudom mikor kerül fel a kövi, mert jövö héten érettségizek, de annyit előre elárulok, hogy nagyon izgalmas lesz(legalábbis remélem:)

    VálaszTörlés
  2. Jaaaaaj, nagyon megörültem, hogy van friss!!!!! És ez nagyon jó lett! :D Remélem, inkább csak előzetes megérzés volt, és nem lesz semmi baj... Vagy itt a prológusra utaltál, és az újszülött vámpírokra? Úh, érjenek oda minél hamarabb!!!!!! Légyszi, Fodi, légyszi, légyszi, légyszi!!!!!!!!!! O_O

    csókollak! :D

    VálaszTörlés
  3. Szia! Megint csak hatalmasat alkottál!:D Nagyon szupi lett! Én is remélem, hogy mihamarabb lessz fejezet, és remélem, hogy sikerül a jövő heti érettségid is! Én szortok:D:D:D:D:D!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nagyon jó lett, ismét:):):) Csak nehogy bajuk essen Cullenéknek! Várom a kövit, és egy kalappal az érettségihez!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia!!
    Végig izgultam az egész fejezetet...
    Szerencse tényleg hogy Emmett ment vele ám az tényleg gond hogy hazudott ám nem tehetett mást, ez volt az egyetlen lehetősége hogy megmentse a családját és a többieket..
    nagyon izgalmas az egész történet ám ahogy a tetőpontot hagyod abba nem hagysz függővéget ugyanakkor mégis..
    Nessi megérzése pedig engem is átjárt hisz aggódhatunk Volterrába a családért remélem hogy nem lesz túl késő hogy megtalálják a vírus forrását és ellenszerét..
    Emmett ahogy Nessit Crissel cukkolta:P ám azért ő is vissza tud szólni nem hiába egy Cullen lány, a táj pedig biztosan nagyon szép lehet még így is hogy ennyi veszély baj szomorúság veszi körül ennek a félvér lány és a nagy maci szívét, talán ha nem így kellett volna megismerni és megnézni a tájat biztosan még szebb lenne...Szerencse hogy Nessinek ilyen jó az állóképessége:):)És az álmai ahogy visszanézte az elmúlt heteket eléggé bizarr és félelmetes hisz azért igaz rosszabbat is átélt együtt a család ám mégis valahogy a lány úgy érezheti hogy egyedül csak ő tudja megmenteni a vámpírokat míg mikor érte harcoltak több segítség és ötlet volt, biztosan jól fog dönteni a lány...
    És ahogy írtad hogy még izgalmasabb lesz azt hittem hogy ezt nem lehet mg jobban fokozni tévedtem ha majd újból leülök a számítógép elé azt hiszem hogy akkor valami nasit s kell hoznom magammal;)
    Ezúton szeretnék kívánni sok sikert az érettségihez, szorítok érted és gondolok Rád szívvel lélekkel;)
    Melinda

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a bíztató szavakat, és a szurkolást!
    Szükségem van/lesz mindkettőre XD
    A hétvégén ha minden jól megy felrakom a kövi fejezetet ami hozzám képest elég vérben tocsogósra sikerült, de azért remélem így is tetszeni fog.
    utánna meg hagylak benneteket, h érlelődjön bennetek a story.

    sok puszi, és nagyon szurkoljatok
    köszi mini

    VálaszTörlés