2010. február 28., vasárnap

22. fejezet

- Bocsánat! Annyira sajnálom! Nem tudom miért csináltam. Fogalmam sincs, hogy mi ütött belém.




- Kicsim, nem kell bocsánatot kérned. Teljesen megértelek.




- Ezt, hogy érted? Nem haragszol rám? Hisz Chris megcsókolt, én meg visszacsókoltam.




- Pontosan tudom, hogy mi történt. És épp ezért nem haragszom rád. Chris az akire neked most szükséged van. Ezt te is jól tudod.




- De neked bűntudatod van a nővére miatt. Apa mondta, hogy magadat vádolod a halála miatt, és hogy jobb ha ezért távol tartom magam Christől.




- Kicsim, ez nem ilyen egyszerű. Tudom, hogy miattam halt meg, de nem magamat okolom miatta. Csak még jobban gyűlölöm Victoriát, emiatt. Edwardnak pedig nincs igaza. Ez csak azért gondolja, mert nem lát a fejembe. Különben tudná, hogy örülök Chrisnek.




- Miért örülsz neki?




- Mert ahogy már te is mondtad, ő olyan neked mint nekem volt Jake. Ezért abszolút nem haragudhatok rád. Meg amúgy is látok bizonyos jeleket.




- Jeleket?




- Igen. Egy anyát nem könnyű félrevezetni. Látom azokat a jeleket amiket én is produkáltam szerelmes emberként.




- De én nem vagyok szerelmes belé.




- Biztos vagy ebben?




- Igen. –mondtam habozva. Saját magamat sem győztem meg, nem hogy anyát.




Az út további részében hallgattunk.




- Kicsim, az agyadnak hazudhatsz, de a szívednek nem. –mondta miután leállította a kocsit, majd kiszállt.




Amikor odaértem mellé, és megkérdezhettem volna, hogy mit tegyek felnézett az egyik emeleti ablakra. Felnézve láttam, hogy Edward minket figyel.




- Megbeszéljük, amikor senki sem hallja. –tátogta az ajtóban, hogy a többiek lehetőleg ne hallják meg. Azután kitárta előttem a bejárati ajtót.




A bent látott arcok kevésbé voltak ellenségesek mint gondoltam. Ahelyett, hogy bármelyikük is azonnal leválasztotta volna a fejemet a nyakamról dühében, mindenki nyugodtan állt. Edward is lejött már ekkora, és ott várt minket a családom körében. Csak Zafrina hiányzott.




- Sziasztok! Azt hiszem valamit meg kell beszélnünk. –közölte Carlisle diplomatikus hangon.




- Tudom, és mindenkitől bocsánatot szeretnék kérni. Hol van Zafrina?




-A történtek után jobbnak látta, ha azonnal elhagyja a családunkat. El akart búcsúzni tőletek, de

jobbnak látta, ha nem találkozik veled. Azt üzeni neked, hogy nagyon sajnálja, és bocsánat. –

felelt Carlisle.




- De miért ment el? Hisz csak egy kis baleset volt!




- Próbáltuk mi is meggyőzni, de nem akart tovább maradni. –mondta sajnálkozva Rosalie.




- Nagyon sajnálom. Miattam történt az egész.




- Erről szeretnénk most beszélni veled. –szólalt meg Edward.




Látszott rajta, hogy nem tetszik neki amit tettem.




- Jobb, ha ezt ülve beszéljük meg. –jelentette ki Esme.




Amint helyet foglaltunka a hatalmas mahagóni asztalnál felálltam, hogy beszéljek. Ha már én

idéztem elő ezt az egészet nekem is kell elkezdenem.




- Nagyon sajnálom, azt hogy Zafrinának miattam kellett elmennie. És bocsánatot kérek, hogy

veszélybe sodortam az egész családot avval, hogy kis híján felfedezte Chris a titkunkat. –mondtam körbepillantva a családon.




- Tennünk kell valamit. –szólalt fel Jasper. –Ha az a fiú rájön, biztosan beszélni fog, és akkor nekünk nem lesz itt tovább maradásunk.




- Nem akarok elmenni. Hisz alig pár hónapja vagyunk csak itt. Egész emberiek lehetünk itt, akárcsak Forksban voltunk. –nyavalygott Rosalie.




- Egyenlőre nem fogunk elmenni. –közölte Carlisle. –Ha bármi történne is, akkor azt Alice és Edward tudni fogják, és még időben kiderül. Feltűnés nélkül fogjuk tudni elhagyni a várost.




- Most nem is igazán ez a lényeg. –mondta Emmett. –Mindenki tudja, hogy a lényeg az, hogy Nessie megcsókolta az a fiút. Erről kell beszélnünk.




- Ehhez nekünk nem sok közünk Emmett. Nessie tudja, hogy miért csinálta, és amúgy se látok semmit sem, ami veszélyre adna okot.. –mosolygott rám bátorításként Alice.




- De emellett akkor sem mehetünk el szó nélkül. –válaszolt Rosalie.




Amint körbenéztem, láttam az arcokon, hogy két csoportra oszlott a családom. Esme, Bella és Alice mellettem vannak, és Carlisle is, Alice közlése miatt. Carlisle mindig azt nézi, ami a családnak a legjobb így, ha nincs veszély akkor velem van. Edward, Rosalie és Emmett alkotják a másik csoportot. Jasper pedig inkább a két csoport között foglal helyet. Alice-szel van természetesen, de mégis Rosalieval is egyetért.




-A legtisztább, ha evvel kapcsolatban meghallgatjuk Nessiet. –szólalt meg Edward.




Ahogy rám nézett tudtam, hogy semmit sem tud most kiolvasni a fejemből evvel kapcsolatban.




- Tudom, hogy Chris látta amint az emberi tempónál gyorsabban támad rá Zafrina, és azt is, hogy én szintén a szokásosnál gyorsabban ugrom rá, hogy ellökjem. De semmit sem mondott az autóban minderről. Beadtunk neki egy történetet és úgy látszott elhiszi.




- Mi volt a történet? –kérdezte Emmett.




- Hogy Zafrina Carlisle egyik régi páciense, aki nem rég elvesztette a testvérét, és idegösszeomlást kapott. Csak azért jött hozzánk, hogy pihenjen és rendbe jöjjön. Amikor, pedig meglátta Christ, azt hitte rá, hogy meg akar támadni, ezért cselekedett így.




- Nessie, pedig látta mindezt, ezért lökte félre. –fejezte be Bella.




- És bevette? –kérdezte Rosalie




- Igen.




- Akkor már csak azt a csókot kell megbeszélnünk.




- Úgy érzem, hogy nekem olyan Chris, mint ahogy anyának volt Jake, amikor ti egyedül

hagytátok. Úgy érzem, hogy megint egész lehetek, ha vele vagyok.




Edward arcán szomorúság futott át.




- Nessie avval mindannyian tisztában vagyunk, hogy szerelemes lettél Chrisbe. –szólalt meg

Bella. –És ha az neked segít, akkor én támogatom ezt a kapcsolatot.




Erre a kijelentésre többen felszisszentek, de nem láttam, hogy kik, mert csak Bellára figyeltem.




- De hát, annak a fiúnak miattunk halt meg a nővére. –mondta dühösen Edward.




- Igen, tudom. De ha nem tudja meg a titkot, nem jelent fenyegetést ránk. Megbízom a lányunkban annyira, hogy tudjam, nem árulja el a titkunkat. Az, pedig te tudod a legjobban, hogy ilyenkor, nem tehet semmit az érzései ellen.




-A mi helyzetünk más volt?




-Igen, a mi kapcsolatunk ennél százszor több veszélyt rejtegetett. Mégis itt vagyunk.




Edward elgondolkodott majd belenyugodott hangon megszólalt.




- Azért nem kell összevesznetek. Semmi veszélyt nem látok a jövőben a fiúra nézve. –mondta Alice.




- Rendben, ha te így gondolod jónak.




- Kiáll amellett, hogy Nessie folytassa ezt a kapcsolatot? Persze csak avval a feltétellel, hogy a házat elkerüli Chrisszel.




- Ez csak természetes Carlisle. Mindenkitől azt kérem, hogy az én érdekeimet nézzétek. És ígérem Chris semmi problémát nem fog okozni.




- Alice? –mondta Carlisle.




A gyomrom apró ponttá szűkült össze, remegő kezem, pedig Bella tartotta, hogy senki se lássa, és nyugtasson ezzel.




- Igen. Nem látok semmi fenyegetést.




- Jasper?




- Igen.




- Esme?




- Igen, ha evvel Nessie újra boldog lesz.




- Edward?




- Nem.




- Rosalie?




- Ha ezt akarja.




- Emmett?




- Persze, hogy igen. Jó lenne, már egy vidám Nessie.




- Bella?




- Igen, 100%-ig támogatom.




-A többség döntött.




- És te Carlisle mit gondolsz? –kérdezte Edward




- Mivel Alice szerint nem jelent veszélyt, és Nessie azt gondolja, hogy jót tenne neki ez a fiú, én Igent mondok.




- Köszönöm, Carlisle. Köszönöm mindenkinek, aki támogat. –mondtam, majd felmentem a

szobámba.




A párnába temetett arccal sírtam, amikor Bella pár perccel később bejött a szobámba.




- Te sírsz? Beleegyeztek, ez akartad nem?




- Igen, de Edward nem bízik bennem. Azt hiszi ártani fogok Chrisnek.




- Dehogy is. Edward téged félt. Nem akarja, hogy megint szenvedj, ha ez rosszul sülne el.




- Tényleg?




- Hát, persze. Adj neki egy kis időt. Rá kell jönnie, azután támogatni fog benne. Tudom.




- Köszönöm. De most mit tegyek?




- Amit a szíved akar.




- Örültség ez az egész.




-A szerelem mindig örültség, kicsim.




- Neked is ilyen nehéz volt?




- Talán. Én már az elejétől tudtam, hogy ő nem hétköznapi. De sokat javított a helyzeten, amikor

rájöttem, hogy mi ő, és megtudtam, hogy ő is viszont szeret.




- Nektek annyi mindennel kellett megküzdenetek, mégis boldogok vagytok.




- Persze, hisz van egy gyönyörű lányunk, és végtelen sok időnk van egymásra.




-A ti szerelmetek örökké tart. De nyugi, az enyém, csak egy kis ideig fog tartani a tiétekhez képest.




- Ezt sohasem tudhatod. Most megyek és beszélek apád fejével. Te pedig ne sírj itt nekem. Jó?




- Jó. És köszönöm, hogy végig kiálltál mellettem.




- Ez csak természetes. Tudom, hogy milyen lehet.




Azután nyomot egy nagy puszit a homlokomra, majd kiment. Én, pedig pár perc múlva már öntudatlanul aludtam az ágyamban.

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon király volt LLLLÉÉÉÉCCCCI csinálj még többet mert nagyon jó és én végig szeretném olvasni Nessie életét!! Gratulálok amúgy nagyon jó összetételü kerek és én csak azt szeretném hogy folytasd!!!

    VálaszTörlés
  2. szia!!
    Nagyon izgalmas lett a fejezet már szétropogtattam az ujjamat az olvasás közben!!:)
    Szegény Nessi,milyen jó hogy bella pontosan tudja jól milyen ez hisz ő is hasonló "cipőben "járt:)
    Remélem hogy jól fog elsülni a dolog de vajon Jake megfogja ezt tudni vagy közbe avatkozik és mi van az aggódó apa mégis azt szeretné ha inkább Jake lenne a lánya mellett még ha meg is bántotta őt??
    Kiváncsian és izgatottan várom a folytatást!!
    Kérlek hamar folytasd!:)
    Melinda

    VálaszTörlés
  3. sziiah. nagyoon jóó lettt.. nagyoon siess a köviveeel.*-* puszíí: bells.

    VálaszTörlés